top of page

בחרנו את רשימתנו לכנסת!



יום רביעי 27.1



חברות וחברי הדמוקרטית שלום!


ביום שלישי לפנות בוקר בחצות וחמש דקות נסגרו הקלפיות האלקטרוניות של הבחירות המקדימות לרשימה של הדמוקרטית לכנסת ה-24, לאחר ש-4507 מתוך 5839 חברות וחברי הדמוקרטית, שהם 77% מכלל המתפקדים, הצביעו. הישג מרשים לכל הדעות! תודה לכל המצביעים, ותודה לצוות המטה אשר עבד ללא הפסקה לקראת ובמהלך ההצבעה לפתור כל בעיה בהתפקדות ובהצבעה.


אתמול בשתיים לפנות בוקר פרסמנו באתר הדמוקרטית את תוצאת הבחירות - רשימה של 44 מועמדות ומועמדים של הדמוקרטית לכנסת. תודה לצוות הטכנולוגי אשר הכין את תהליך ההצבעה וביצע את הספירה בסופה! שניים מהם יסבירו את שיטת האישור היחסי בה משתמשת הדמוקרטית ואת תוצאות ההצבעה בהרצאה מחר יום חמישי בערב.


ברכות לראשי הרשימה ברק כהן וחנאן אלסאנע! גם ברק וגם חנאן זכו כל אחד בתמיכה של רוב (מעל 50%!) של קולות המצביעים. ברכות לעשיריה הראשונה הכוללת בנוסף את סדי בן שטריט, וורדה סעדה, אמה מגן טוקטלי, יגאל רמבם, יעלה רענן, ישי הדס, מלי פולישוק בלוך, ורפי רותם! וברכות לכל הארבעים וארבעה מועמדים שנבחרו!


ההנהגה הנבחרת של הדמוקרטית שוקדת עתה על גיבוש קמפיין הבחירות שלנו, אשר יהיה, בהכרח, קמפיין שטח המבוסס על אנשים – עליכם, ולא על כסף, שאין לנו. יחד עם זאת, נשמח לכל תרומה שלכם, קטנה כגדולה.


מה הלאה? ראשית, עוד מעט יצא אליכם מכתב מההנהגה הנבחרת שלנו. שנית, ביום שני ה-1.2 נצביע כולנו שוב: על השאלה אם להגיש את רשימתנו לכנסת, ואם כן, האם להגישה כרשימה נפרדת, כפי שבחרנו בה, או כסיעה ברשימה משותפת עם מפלגה או מפלגות אחרות. אעדכן, שנכון לעכשיו ההנהגה הנבחרת מלאת רצון ואנרגיה לצאת בקמפיין שטח של הדמוקרטית, ולא של רשימה משותפת שעוד איננו יודעים מה היא ומה יהיה אופיה. יחד עם זאת, אם תהיה אפשרות לריצה משותפת היא תעלה להצבעה, כפי שהתחייבנו. אם נגיש את רשימת הדמוקרטית לכנסת, יהיו לנו כמעט חודשיים של קמפיין בהם קולה המיוחד והשונה של הדמוקרטית יישמע בכל רחבי הארץ. ועדיין, תהיה לנו הזדמנות למשוך את הרשימה לפני הבחירות הכלליות ב 23.3, ונצביע על כך כולנו שבוע לפני כן, ביום שלישי ה 16.3.


שוב ברכות לכולנו! לכם המתפקדים, אשר נהרתם בהמוניכם לקלפי של הדמוקרטית; למתנדבים ולמטה, אשר עשו ימים כלילות כדי שההצבעה תתאפשר לכולנו; למועמדים הנפלאים שלנו אשר קפצו למים והעמידו עצמם לבחירתנו; לרשימה הנפלאה שבחרנו לכנסת; ולהנהגה החדשה שלנו!


בידידות,







אודי שפירא



268 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סיכום אסיפת הריבון במוצ"ש 10.9.2022, וקישור להצבעה בעניין הריצה לכנסת

(קישור להצבעה בהמשך פוסט זה) באסיפה ובפגישות הכנה שקדמו לה, יו"ר המזכירות עדכן וסיכם את אירועי החודשים האחרונים. בתום תהליך גיבוש המצע והתקנון בחודש יוני התכוונו לפתוח בתהליך ארוך טווח של שיקום ובנייה

סיכום כנס הדמוקרטית מיום 24.4.2022

המפלגה הדמוקרטית הישראלית חירות, שוויון, ערבות הדדית ואחוות עמים במולדת סיכום כנס הדמוקרטית מיום 24.4.2022 המזכירות: עיאד נסאר, אורלי רפמן, אורי אפנצלר-ירדני, אלי אקסלרוד, אבי עופר (יו"ר) יו"רים בכנס

bottom of page