top of page

יוזמה להקדמת הצבעת הריבון לגבי ריצה בבחירות

יוזמה של אבי עופר שאוסף 100 חתימות של מתפקדים כדי לקיים את ההצבעה בהקדם: הפסקת הריצה עכשיו: אנו, קבוצה של מעל 80 מתפקדות ומתפקדים לדמוקרטית, קוראות להצביע בהקדם האפשרי על הפסקת הריצה לכנסת כבר עכשיו.

לשם ייזום הצבעה כזו נדרשת פנייה של 100 חברות/י הריבון; נשמח אם יצטרפו לקריאתנו גם מעבר למספר זה (נוהל ההצטרפות: בסוף הפוסט).

לדעתנו אין כל פסול בשינוי דעת הריבון, גם אם לפני שבועיים וחצי החלטנו אחרת. הנסיבות השתנו ואפשר לשנות החלטות, אלא שהדבר צריך להיעשות בדרך של הצבעת הריבון, ולא בשום דרך האחרת. העובדה שיוזמה זו צומחת מקרב הריבון, ולא מתוך מוסדות המפלגה, היא תמצית מהותה וכוחה של הדמוקרטית. הצטרפו אלינו!

כמו כן נזכיר כי בינתיים המזכירות הזמנית והעשירייה הראשונה כבר המליצו גם הן על הפסקת הריצה; נוצר מצב בו דה-פקטו הריצה נעצרה, אך הריבון יצביע על כך רק בעוד חודש והדבר אינו תקין בעינינו. מרגע שיש המלצה, ראוי שהריבון יצביע עליה בהקדם וייתן לה תוקף של החלטה.

ההצטרפות והחתימה היא דרך טופס אינטרנטי פשוט וקל למילוי; אני מתאם את הרישום. ניתן לקבל קישור לטופס החתימה בפנייה ישירה אלי: במסנג'ר, או בווטסאפ שלי למי שיש אותו. בפנייה נא לרשום שם מלא בעברית, ומספר נייד להתקשרות בווטסאפ. הסיבה לנוהל זה היא הרצון להימנע מהטרלות בטופס עצמו מצד מי שאינן/ם חברותי הדמוקרטית.


60 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סיכום אסיפת הריבון במוצ"ש 10.9.2022, וקישור להצבעה בעניין הריצה לכנסת

(קישור להצבעה בהמשך פוסט זה) באסיפה ובפגישות הכנה שקדמו לה, יו"ר המזכירות עדכן וסיכם את אירועי החודשים האחרונים. בתום תהליך גיבוש המצע והתקנון בחודש יוני התכוונו לפתוח בתהליך ארוך טווח של שיקום ובנייה

סיכום כנס הדמוקרטית מיום 24.4.2022

המפלגה הדמוקרטית הישראלית חירות, שוויון, ערבות הדדית ואחוות עמים במולדת סיכום כנס הדמוקרטית מיום 24.4.2022 המזכירות: עיאד נסאר, אורלי רפמן, אורי אפנצלר-ירדני, אלי אקסלרוד, אבי עופר (יו"ר) יו"רים בכנס

bottom of page